מדיה חברתית

המטרה העיקרית בשיווק ברשתות חברתיות היא יצירת מודעות למותג וגיוס לקוחות חדשים.

הרשת החברתית הפכה להיות הכלי המקביל ל”מפה לאוזן" , כאשר רשתות חברתיות תופסות נפח גדול בחיים שלנו ולכן חשיבות השיווק ברשתות חברתיות הולך וגדל.

באמצעות מחקר בשיתוף הלקוח נדע להגדיר את הפלטפורמה המתאימה, את קהל היעד ואת התוצר אותו מעוניין הלקוח להשיג.

נוכחות נוכחות ושוב נוכחות

בכל רגע נתון נולד תוכן חדש ברשת, תוכן זה יכול להיות מסוג וידאו, תמונה או פנייה של גולש, כתוצאה מכך זמני התגובה של עמוד עסקי בפייסבוק או פרופיל עסקי בטוויטר חייבים להיות מהירים ועדכניים אנחנו בסימפלי אד דואגים שהמידע שלכם תמיד יהיה עדכני ורלוונטי .

FACEBOOK

לרשת 1.23 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים מתוכן 4 מיליון ישראלים פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם .

עמוד עסק בפייסבוק הוא כלי הכרחי ליצירת חשיפה למותג  וכלי הפרסום הקיימים בפייסבוק מקדמים את מעורבות הגולש בהפצת המסר השיווקי .

TWITTER

עם 500 אלף משתמשים ישראלים טוויטר הינה פלטפורמה פשוטה אך מהירה להפצת מסרים ומציעה כיום שירותי קידום בתשלום של ציוצים והפצתם לקהל יעד ממוקד.

INSTAGRAM

בכל יום עולים לרשת האינסטגרם 70 מיליון תמונות , כאשר 51% מחשבונות האינסטגרם כיום הם של עסקים.

דוגמה מצוינת ליכולות של הכלי היא החשבון העסקי של אמריקן אקספרס, באמצעות איפיון וניתוח נכון של קמפיין אמריקן אקספרס יצרה 10 מיליון חשיפות בתוך שבועיים בלבד .

LINKEDIN

לינקדאין היא כיום הרשת החברתית המקצועית הכי גדולה. קידום פרופילים עסקיים של חברות קטנות וגדולות כאחד הינו חיוני כאשר המהות היא מיקוד בבחירת הקהל המקצועי. בלינקדאין גודל קהל היעד הוא אולי קטן יותר אך מאוד ממוקד ואיכותי .

PINTEREST

רשת המאפשרת יצירת אוסף אישי שהוא גם שיתופי. באמצעות פילוח מידע לפי תחומי עניין ושמירתו הרשת מאפשרת לחברות לקדם את המוצרים שלהם ומיולי 2015 נוספה גם אפשרות הרכישה דרך פינטרסט. כאשר משתמש ברשת מייצר לוח עם תחום עניין שזהה לעולם התוכן של בעל העסק הרבה יותר קל לייצר את החיבור ולהציע את השירות.

 אנו מציעים שירותי שיווק גם בכלים Yelp, Seamless, Foursquare