simply ad - פשוט לפרסם

עיצוב אתרי אינטרנט ברמה גבוהה

עובדה- מכל 4 אתרי אינטרנט שנפתחים כתוצאה מחיפוש במנוע החיפוש של גוגל רק 1 נשאר פתוח, השלושה האחרים נסגרים תוך פחות מ-5 שניות. למה זה קורה? כי כיום בעידן המודרני אנשים רוצים למצוא את מה שהם מחפשים. ומהר.

להשאיר את הגולש באתר שלך

מנוע החיפוש של גוגל מנסה וברוב הזמן גם מצליח להביא לגולש את התוצאות הכי רלוונטיות למילת המפתח שהוא רשם, דבר שהופך את החיפוש למהיר יותר ואיכותי יותר. מצד שני, מהירות התוצאות הרגילה את המחפש הממוצע לדרוש את הכל במהירות וביעילות. תופעה זו גורמת לכך שאתרי אינטרנט רלוונטיים אך לא מעוצבים, לא מקבלים את היחס המגיע להם.

עיצוב אתרי אינטרנט הוא מקצוע בפני עצמו. כאשר אתם רוצים לבנות אתר אתם מחפשים מתכנת, כאשר אתם רוצים לשווק את האתר אתם מחפשים קידום אתרים, אך כאשר אתם רוצים להתחיל את בניית האתר אתם צריכים לחפש מישהו שעוסק בתחום עיצוב אתרים. בסופו של דבר מטרתו של כל אתר אינטרנט היא למשוך את הגולש, להשאיר אותו באתר ובסופו של דבר להפוך אותו ללקוח. זוהי הסיבה כי עיצוב אתרי אינטרנט הוא שלב קריטי בבניית האתר.

פילוח שוק נבון

עיצוב אתרי אינטרנט נכון מתחיל בפילוח שוק והבנה של בעל העסק ושל המעצב את הרגלי הצריכה של הלקוח. לאחר השלב הראשון, כאשר כבר ידוע איך צריך לעצב את האתר, המעצב מתחיל לעבוד על סקיצות. יש להבין כי עיצוב אתרי אינטרנט הוא תהליך ולא תמיד הסקיצה שתשלח על ידי המעצב תהיה בדיוק מה שחיפשתם או מה שראיתם לעיני רוחכם. חשוב בשלב הזה לא להתפשר כי לאחר סיום של העיצוב שינוי של העיצוב גורר עבודה מרובה. לאחר סיום עיצוב אתרי אינטרנט הייתי ממליץ לנסות לשאול אנשים נוספים מה הם חושבים על העיצוב, כל זאת על מנת למנוע עבודה חוזרת.
לאחר שסיימתם את שלב עיצוב אתרים, אתם יכולים להתקדם הלאה ולחפש מתכנת, מישהו שיוכל לקחת את העיצוב ובאמת להפוך אותו לאתר.

מעוניינים באתר מעוצב אישית? קבלו הצעת מחיר

אייקון של נציגת צ'ט וירטואלי
לשיחה עם שירלי לחץ כאן
X

שלום אני שירלי נציגת Simplyad

או
מקליד...
דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות