simply ad - פשוט לפרסם

בוני אתרים מקצועיים

אם יש לכם עסק חדש או עסק ישן שצריך רענון, דחיפה או שדרוג האינטרנט יכול להיות שער הכניסה שלכם אל עולם חדש שעוד לא הכרתם. שיווק באינטרנט הפך להיות אחד מן הכלים המובילים היום לפרסום, שיווק וכמובן הגברת מכירות בעולם המודרני.
אחרי שבדקתם, חקרתם וגיליתם שאתם מעוניינים באתר אינטרנט חדיש אתם עומדים לקפוץ עמוק לתוך שוק בניית אתרים. ישנם מספר עצום של שירותי בוני אתרים. על מנת לדעת להפריד ביניהם ולבחור את בוני האתרים הטובים ביותר אתם צריכים שיהיה לכם קצת מידע בקשר למה שהם צריכים לעשות.
כצעד התחלתי חשוב מאד שתעשו סקר שוק. ישנם בוני אתרים שלוקחים מחירים מאד שונים אחד מהשני, כל אחד לפי שפת התכנות בה הוא משתמש, לפי רמת המקצועיות שלו ובגדול ע"פ שעות עבודה שהוא מעריך שהפרויקט ייקח לו. בוני אתרים הם למעשה מתכנתי אתרים והם אלו שבונים את האתר לאחר העיצוב, נסו שלא לערבב את שני התחומים הללו, יש הבדל בין בוני אתרים למעצבי אתרים וחשוב שתדעו להבדיל.
החשוב ביותר בסוגיה של בוני אתרים היא להבין מהי רמת האתר. יש מספר רב של שפות תכנות שאפשר להשתמש בהן בבניית אתרים. חלקן חדשות יותר, חלקן ישנות יותר, חלקן דורשות כתיבת קוד ארוך יותר וחלקן קצר יותר. חשוב שבזמן בחירה בין בוני אתרים תבדקו את כל האספקטים הללו מכל הכיוונים, אם יש באפשרותכם בקשו מאותם בוני אתרים תיק עבודות ושלחו אותו לחברים או מכרים שיודעים דבר או שניים על תכנות.
דבר חשוב נוסף שכדאי שתהיו מודעים אליו הוא הידע שלכם בתחום. אם אתם יודעים להתעסק ישירות עם קוד אתם יכולים לחסוך קצת כסף על ידי וויתור על מערכת ניהול. אם אתם קצת פחות מבינים בענייני מחשבים מוטב שתפנו לבונה האתר שלכם ותבקשו ממנו גם מערכת ניהול תוכן מינימלית שתיתן לכם את האפשרות להכניס תכנים לאתר, לשנות תמונות ועד כל מיני אפשרויות. ישנן מערכות ניהול תוכן שבהן אתה יכול לעשות כל מה שאתה רוצה, אך מערכת שכזו יכולה לעלות הון תועפות.
לסיכום, אם אתם רוצים לבחור בין בוני אתרים בצורה טובה ולהחליט ללא טעות, חשוב שתבדקו את כל הפרטים האפשריים, נסו לבדוק מה מחירי השוק ואל תחששו לשאול שאלות.

מעוניינים באתר מעוצב אישית? קבלו הצעת מחיר

אייקון של נציגת צ'ט וירטואלי
לשיחה עם שירלי לחץ כאן
X

שלום אני שירלי נציגת Simplyad

או
מקליד...
דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות