simply ad - פשוט לפרסם

מה זה בעצם קידום אתרים?

קידום אתרים היא הדרך הטובה והנכונה ביותר לשים את אתר העסק שלך בראש תוצאות החיפוש של גוגל. בעולם של ימינו רוב האנשים למדו כבר כי תהליך הקנייה מתחיל בחיפוש ומחקר באינטרנט, אז למה שתפספס עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים שרק מחכים לרכוש את המוצר שלך?
קידום אתרים מקצועי היא למעשה הדרך הנכונה בה להגיע לחשיפה מקסימאלית של האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל. רוב רובם של הגולשים היום באינטרנט אינם מחפשים מעבר לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ולכן, אם אתה בעלים של אתר אינטרנט שלא מופיע בעמוד הראשון, אתה הבעלים של אתר אינטרנט בלתי נראה.
אנחנו ב-SimplyAd מאמינים שקידום אתרים נכון יוביל לתוצאות מדהימות. אך עם כל זאת עבודת קידום אתרים ברשת היא אינה קסם. למעשה מטרתו של תהליך קידום האתרים הוא להדגיש את היתרונות של האתר שלך על רקע אתרים אחרים, כל זאת בעיני רובוט החיפוש של גוגל. תוצאות החיפוש שאתם רואים לאחר שהקשתם את המילה בגוגל, מראים למעשה את האתרים שגוגל נותן להם את החשיבות הרבה היותר לאותו נושא, לפי סדר היררכי.
קידום אתרים היא עבודה סיזיפית שדורשת ידע נרחב והבנה שמי שקובע את תוצאות החיפוש הוא גוגל עצמו ולכן אנו צריכים לעבוד לפי רצונותיו. ישנו הבדל עצום בין מראה העיניים של הגולש לבין מה שרואה עכביש החיפוש של גוגל. העכביש רואה רק רשימה ארוכה מאד מאד של קוד אינטרנט כתוב בצפיפות ומסיק מתוכו במה האתר עוסק, מה תחום ההתמחות שלו ובאיזה רמה לדעתו האתר רלוונטי לכל מילה. זוהי בדיוק הנקודה שבה העבודה של קידום אתרים נכנסת לתמונה, מטרת כל מקדם אתרים היא לגרום לגוגל להבין בצורה טובה יותר על מה מדבר האתר, במה הוא טוב יותר מהמתחרים ולהראות לו את הדרך לגלות את זה.
קידום האתרים של SimplyAd נעשה בצורה מקצועית, תוך שיתוף פעולה מלא עם בעל האתר על מנת להבין בצורה הטובה ביותר מהן מטרותיו, יעדיו וקהל הלקוחות הפוטנציאליים אליו הוא פונה. על ידי שיתוף הפעולה הזה יכולת קידום האתרים שלנו משתפרת מכיוון שכל מה שמקדם אתרים טוב צריך לעשות הוא להסביר לגוגל בצורה הפשוטה ביותר במה האתר עוסק ומי יודע זאת יותר טוב ממך, בעל האתר?

האם קידום אתרים אפשרי באופן עצמאי?

התשובה הקצרה כמובן היא, כן. כמו כל מקצוע אחר גם את מקצוע קידום האתרים אפשר ללמוד ולהוציא לפועל בצורה עצמאית, אך כמו בכל מקצוע אחר גם כאן צריך לקחת בחשבון את היחס הין עלות זמן ותועלת. כמו בתיקון רכב, שם תיגשו למוסך מורשה על מנת שיטפל לכם ברכב למרות שאם הייתם רוצים הייתם יכולים ללמוד את כל מה שצריך, אך זה היה לוקח המון זמן ובינתיים לא היה לכם רכב, כך גם בקידום אתרים, עד שלא תלמדו איך לקדם את האתר שלכם בצורה מקצועית, האתר לא יהיה יעיל.
בנוסף לבעיה זו, יש עוד דבר אחד חשוב שצריך להבין בקשר לקידום אתרים. קידום אתרים הוא שיטת שיווק באינטרנט ובזמן שכל גולש רגיל מסתכל על גוגל ורואה את רשת האינטרנט, מקדמי האתרים באינטרנט מסתכלים על גוגל ורואים סוג של דיקטטורה. נכון לימים אלו, גוגל שולטת ברשת האינטרנט ביד רמה, היא מחליטה ומכתיבה את מה שיקרה באינטרנט ביום למחרת, לכן מקדמי אתרים קוראים בשקיקה כל עדכון וחידוש שיוצא מגוגל. היו מקרים בעבר של אנשים שניסו לקדם אתר באופן עצמאי, עשו טעות ראשונה, שנסלחה, טעות שניה, שנסלחה ואז את הטעות השלישית, מאותו רגע גוגל העלים את האתר שלהם מתוצאות החיפוש, משם כבר אין דרך חזרה (זה המקרה שקרה לחברת BMW). האפשרות היחידה היא להקים אתר מחדש, עם דומיין חדש ששונה לחלוטין מקודמו.
זוהי בדיוק הסיבה לפנות למומחה. אנו, מקדמי האתרים של SimplyAd דואגים להתעדכן באופן יומיומי עם עדכונים וחדשות בנושא, אנחנו עובדים בהתאם לכללים ולא משתמשים בשום שיטה שאסורה על פי גוגל.
זוהי בדיוק הסיבה שאנחנו משיגים תוצאות, כי קידום אתרים הוא תחום לאנשים שעוסקים בו, בדיוק כמו המקצוע שלך!

מעוניינים באתר מעוצב אישית? קבלו הצעת מחיר

אייקון של נציגת צ'ט וירטואלי
לשיחה עם שירלי לחץ כאן
X

שלום אני שירלי נציגת Simplyad

או
מקליד...
דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות