simply ad - פשוט לפרסם

בניית אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט היא דבר שצריך להיות מבוצע על ידי בונה אתרים מקצועי. כאשר אתם עומדים לפני בניית אתרים חשוב שתיקחו מספר דברים בחשבון. כאשר בונים אתר לעסק שלכם, אתר שאמור להוות את חלון הראווה שלכם ברשת, חשוב שתבינו מה הלקוח שלכם מחפש. על מנת להשיג מהאתר יותר אתם מוכרחים להיות שותפים פעילים בבנייתו. מכיוון שאתם בעלי העסק, אתם אלו שמכירים בצורה הטובה ביותר את לקוחותיכם ואת הרצונות שלהם, אתם יודעים לאילו אנשים העסק פונה ובעיקר אתם אלו שיודעים מהי רוח העסק ומה הוא מנסה לשדר כלפי חוץ.

איך רואה אותך הלקוח

שימו לב, כאשר אתם מתחילים בניית אתר חשוב מאד שהאדם אותו אתם בוחרים יהיה אדם מקצועי, אמין ונוח לעבודה. מטרתה של בניית אתר נכונה היא לשקף את רוח העסק ע"י אתר אינטרנט, לשם כך אתה ובונה האתרים צריכים לשדר על אותו גל. חשוב להבין כי המעורבות שלך בכל תהליך בניית אתר היא נדרשת מכיוון שאתה בעל הידע בתחום, אתה יודע במה הלקוחות שלך הכי מעוניינים ואיך לרצות אותם. נושא זה בא לידי ביטוי הן בעיצוב האתר והן בשלב בניית האתר. היכרותך המעמיקה עם לקוחותיך תיתן לך ולבונה האתרים יתרון בשיפור חווית הגולש במהלך בניית אתר.

אחד העקרונות אליהם חשוב שתשים לב הוא שהאתר נבנה עבור הלקוחות. במהלך בניית אתר אינטרנט ישנה לפעמים נטייה לנסות ולהתחקות אחר אתרים גדולים באותו תחום. כאשר גולש מגיע לאתר של חברה קטנה הוא מצפה לפשטות, להתמצאות קלה באתר מכיוון שזוהי בדיוק הסיבה בגללה הוא בחר בעסק שלך, לעומת זאת ישנה הכרה שבמידה ואתה בוחר בעסק גדול תהיה התעסקות בירוקרטית סבוכה יותר. לכן יש חשיבות גדולה יותר לנקודת המבט של הגולש מאשר לנקודת המבט שלך ותפקידך בשלב בניית האתר היא להסתכל עליו אובייקטיבית. בנוסף לכך עלויות בניית אתר מסובך ומורכב הן גבוהות ומחייבות תחזוקה שוטפת.

לבחור נכון את המטרה

בסופו של דבר בניית אתרים היא עסק למקצוענים, כאלו שיכולים להעביר אל אתר האינטרנט שלך את כל מה שהעסק שלך מנסה לייצג. בניית אתר נכונה אמורה לגרום לגולש האינטרנט שהגיע אליך לאתר למצוא את מה שהוא חיפש והגיע אל המטרה אליה אתה מנסה להוביל אותו. בניית אתר נכונה משלב הניתוח ועד השלב בו האתר קיים תוכל להשיג את כל המטרות הללו, למעשה את המטרות שלך.

מעוניינים באתר מעוצב אישית? קבלו הצעת מחיר

אייקון של נציגת צ'ט וירטואלי
לשיחה עם שירלי לחץ כאן
X

שלום אני שירלי נציגת Simplyad

או
מקליד...
דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות