simply ad - פשוט לפרסם

שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתרים הם למעשה מגוון של שירותים שניתנים לבעלי אתרים על מנת להגביר את החשיפה שלו לגולשי האינטרנט. עיקר החשיפה לגולשי האינטרנט בישראל נעשית על ידי שיפור המיקום של האתר שתוצאות החיפוש של גוגל.

להיות רלוונטי ברשת

העיקרון על פיו עובדת שיטת הדירוג של גוגל היא מאד פשוטה להבנה, ככל שהאתר יותר רלוונטי למילת החיפוש שהקליד הגולש, כך יופיע האתר במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. הגברת הרלוונטיות של האתר למילת החיפוש שהקליד המשתמש יכולה להיעשות על ידי שירותי קידום אתרים או לחילופין על ידי בעל האתר עצמו, תלוי בכמות הזמן הפנוי והרצון. ישנם כמעט 200 פרמטרים המשפיעים איכות קידום האתר חלקם יותר וחלקם פחות. עזרת שירותי קידום אתרים אמורה לתרום לאתר שלכם מבחינות רבות. איזה מבין שירותי קידום אתרים שתבחרו אמורים לשפר את תוכן האתר, להוסיף לו נפח, לשפר את מבנה האתר ומעשה להפוך אותו ליותר נגיש ונוח לגולש.

לבחור נכון את מילות המפתח

כאשר אתם ניגשים לבחור מבין שירותי קידום אתרים חשוב שתסתכלו על כמה אספקטים חשובים. תחילה בדקו מה הן התוצאות שאותו נותן שירות השיג בעבר עבור אתרים אחרים. כיצד בודקים? פשוט מבקשים ממנו כתובת אתר ושואלים עבור אילו מילות מפתח הוא קידם את אותו אתר. שימו לב כי לא כל אתר מבקש להיות מקודם עבור המילים שאתם רואים כהכי מתאימות, לכן חשוב להבין מה נעשה. השלב השני צריך להיות סריקה של האתר שלכם על ידי מי שנותן לכם שירותי קידום אתרים והנפקת דו"ח עבודה. לאחר אותו דו"ח עבודה אתם צריכים לשבת ולהבין מה עומד לקרות באתר שלכם. חשוב שתהיו מעורים במה שקורה באתר שלכם, גם אל מנת שלא תהיו מופתעים מאוחר יותר וגם כדי שמאוחר יותר לא תצטערו על מה שנעשה באתר שלכם.

בסופו של דבר בחירה של שירותי קידום אתרים היא אינה דבר פשוט, צריך לבחון הרבה מאד פרטים, להבין על מה מדובר וכמובן שגם השיקול הכלכלי נכנס לתמונה. מצד שני, חשוב להבין כי השקעה נכונה בשירותי קידום אתרים יכולה להפוך את האתר לשער הכניסה של העסק שלכם.

מעוניינים באתר מעוצב אישית? קבלו הצעת מחיר

אייקון של נציגת צ'ט וירטואלי
לשיחה עם שירלי לחץ כאן
X

שלום אני שירלי נציגת Simplyad

או
מקליד...
דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות